Selasa, 17 Februari 2015

PAWARTA BAHASA JAWA

Minggu ngarep, KNKT Mbubarne Pambuka pencarian AirAsia QZ8501 Ketua Komite Nasional Keselamatan Transportasi (KNKT) Tatang Kurniadi ngomong, sabanjuré minggu ngarep wis rampung ngundhuh kabeh data lan cathetan dijupuk saka AirAsia bidang QZ8501 lan laporan pambuka. "Preparation saka laporan pambuka ing tanggal 28 (Januari)arep bakal mbusak iku. Nanging ngirim ora bakal diwènèhaké kanggo masyarakat," ngendikane Tatang ing pangrungon ing Komisi V, Senayan, Selasa (20/01/2015). Miturut wong, kabèh KNKT asil diselidiki bakal katon liwat website resmi sawijining. Tatang diterangno, laboratorium diduweni dening KNKT wiwit tahun 2008, wis bisa kanggo tumindak diselidiki. Salajengipun, piyambakipun ugi ngendika bilih, sak suwene proses analisis data akeh sing meksa piyambakipun pikantuk. Nanging Tatang katuduh ora kena pengaruh meksa. Tatang malah cumadhang kanggo nyelehake posisi yen asil analisis data bakal nyudut ke pihak-pihak tertentu. Panjenenganipun kasebut, ing nyelidiki isi saka rong kothak ireng utawa black box, data swara lan data penerbangan ora gampang. Miturut wong, iku njupuk cukup proses rumit kanthi wektu dawa. "Aku arep ngomong yen Staff sandi sing download data sing ora turu amarga banget semangat ," ngandika. Tatang ngandika iku bakal terus bisa kerjo abot amarga padha ora pengin menyia-nyiak ne upoyo sing di lakukan penyelam gabungan soko TNI AL sing uwis kerjo abot supoyo iso nemokne loro kotak ireng utowo black box. Dek e ngaku nggoleki kotak ireng iku udu hal sing gampang. "Pungkasanipun kita ngatur kanggo ngundhuh kothak ireng iki ora nganti 24 jam. Aja KNKT download secepet iki ," ngendikane Tatang (Wahyu Aji). Analisis berita 5W +1H 1. What (Opo) : Opo peristiwa sing kedadean? Minggu ngarep, KNKT Mbubarne Pambuka pencarian AirAsia QZ8501 2. When (Kapan) : Kapan peristiwa kui kedadaean? Selasa (20/01/2015). 3. Where (Ning ngendi) : Ning ngendi kotak ireng kui di unduh data-data ne? Jakarta 4. Who (Sopo) : Sopo sing nyelidiki kedadean iku? Staff Komite Nasional Keselamatan Transportasi (KNKT) 5. Why (Nyangopo) : Nyangopo data sing ono kotak ireng kudu di unduh? Supoyo biso ngerti penyebab nyegloke pesawat air asia QZ8501 6. How (Kepiye) : kepiye asile soko ngunduh data sing ono ing kotak ireng iku? kanggo ngundhuh kothak ireng iki ora nganti 24 jam lan isine during biso di umumke.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar